Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Thursday 24 May 2012 | 21:40 | 0 Nanana
hellllllllllllllllllllllllllllllloooooooo

blogggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg



tudia bukan main gelabah bila tengok blog dah lain .lepas nie jangan tanya kat aku pasal blog haram jadah mana , yang buat begini :P

hari aku serba gatai kaki gatai tangan gatai telinga gatai nak taip di sebabkan tahap gaban ..aku pertikaikan ape yang jadi .. yang penting aku taip ajew apa yang nak jadi lepas tu baru aku fikir .tudia lama tak megarot tapi mencarot ...


muke happy sekarang :( 

jangan jeles kita dah gemuk . ini lah akibatnya klau asyik makan ajew . rambut kita pun dah pandang lepas nie kita nak lagi pandang .biar panjang rambut tu macam zombi blik kampung .tapi di sebab kan kampung dah lama tak rasa air tangan nenek kesayang <3<3
tujuan nak balik bukan nak tengok nenek tapi nak makan ajew ..24 jam asyik makan , makan dan makan ...
tolong hentikan sebab makan . tengok badan kau sikit woit. semua dah bulat .bulat kecik bulat besar macam mana tu dah lupa cikgu ajar ape . 
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA



Older Post