Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




pasrah dengan keadaan ini :"(
Wednesday 14 March 2012 | 21:49 | 0 Nanana
aku hilang pertimbangan sebab si dia ..

aku tahu TUHAN sedang uji kami semua :"( ,,,,

bukan aku tergila-2 kat FB tu untuk ambil perhatian atau belas kasihan ...

TAPI 

aku  nak bagitahu yang aku sedang perjuangan demi  HAK FAMILY SI DIA 


apa yang aku mampu sekarang adelah aku akan tolong sehabis baik demi si dia . aku akan turut bahagia , sekiranya juga  ,FAMILY DIA bahagia ...


sedih memang Lha .. lagi-2 EX boy .mungkin aku boleh tolong dia dari jauh tapi mungkin juga aku tidak berjumpa ... kerana aku tak sanggup membasahi air mata kerana dia .. kalau dia lihat mungkin lebih sedih .. lebih baik  dia tak nampak ,  dari dia nampak ....


kalau aku tak kuat , ini lagikan dia ... aku lihat dia dari satu ke satu sudut air mata aku terus megalir dan terus ... kalau korang ade di tempat aku  pasti kau orang akan merasa sama di saat ini ...
dia aDa dalam mimpi aku malam tadi :"(


tuhan tahu rasa hati kita . tuhan dengar keluhan kita.. kalau kita tak lupa dia ,dia tak lupa kita .. di tangan dia ada "kunci" dan kita ada pilihan sama ada mahu dapatkan kunci itu atau tidak :" 

ayat nie juga bagi kekuatan pada aku !!!




Older Post | Newer Post