Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




tabahkan hati :"(
Friday 9 December 2011 | 18:50 | 0 Nanana
liliz sulaiman tak pasti , yang liliz sulaiman nie teruk sanad ke atau pun tidak ?

pagi2 dah di gelar degil . pedih tu jangan cakaplah sayang . sampai ttak terhitung jari jemari saya .Benda kecik akan di balas kecik , jangan pernah jadikan benda kecik tu sampai besar . kadang2 malu kena marah depan member . mana nak letak muka . sebab saya dah lali dengan perkara sedemikian rupa . Sayang saya tahu ape yang semua nak . tapi maaf satu nie , saya kalah untuk megikut telujuk sayang .

Maaf sanad . umur 20 tahun dah pandai berdepan dengan semua nie . dan pada harinie  demi ALLAH aku memey dah tak tahan sayang.
terasak2 kat bilik . berfikir yang tak sepatutnye di fikir . balik kerje nak rehat tapi ........
|
|
|
|
v
saya akan teruskan walaupun hati terus di sakiti .

bukan aku pinta lahir menjadi seorang yang tak berguna . tapi aku cuba dan aku sanggup buat ape sahaja untuk kau sayang ! 
tapi malang kau tak pernah nampak , sayang seribu kali sayang .

dugaan demi rintangan aku teguhkan supaya ianye bisa tersenyum

MAAFKAN SAYA . SAYA LILIZ SULAIMAN TAHU , SALAH SAYA :"(



Older Post | Newer Post