Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




NAK BUANG BLOG , BETUL KE ?
Monday 5 December 2011 | 21:12 | 0 Nanana
assamualaikum dan salam sejahtera 
selamat petang buat semua penghuni yang terjah blog saya .
harinie nak cerite pasal ape , ye . sayang ??

hmm entahlah sayang .rasa macam nak beli camera biasa untuk blog . hari2 snap pic macam dia orang , setiap kali bergerak , tapi bila fikir balik , macam membazir pun ade . sebab saya selalu ade kat kedai sahaja . nak berjalan pun sekadar kat cameron , ape sanad . 
tak macam dia orang , semua tempat dia orang tuju ! 

saya suke tengok blog orang .tapi bila tengok blog sendiri macam jemu je. lebih kurang macam tak bestlahh . 
kadang2 juga ade ke mereka baca blog saya nie ?
atau pun faham ke , ape yang saya sampaikan nie ??


TERASA NAK BUANG JE , BLOG NIE :)
TAPI MACAM SUKE , BILA UPDATED PULAK MACAM ADE SAHAJA NAK DI CERITE .

TAPI 

MEGAPE 

SEMANGAT 

TAK 

MACAM 

AWAK 

SEMUA



OKIE BABAI , RINGKASAN TENTANG SAYA !



Older Post | Newer Post