Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




MEMBELI CINTA ^_^
Sunday 4 December 2011 | 01:47 | 0 Nanana
assamualaikum dan salam sejahtera <3

masa yang singkat , untuk saya berpusu-pusu menaip dengan penuh cemerlang. lagi gemilang :) . jangan malu , jangan segan saya kat sini bukan nak ( membeli cinta ) tapi sekadar peringatan buat semua .
mangkin pandai kau bermadah , macam madah berhelah , lha pula , liliy oitt ..

sayang saya , cuba bersabar , saya bukan tak nak jawap, soalan kau yang tak berapa bagus ?? tapi bolehlah sekadar, untuk memuaskan hatimu itu dari di robetkan oleh siape , -____- fikir sendiri sayang . 
tolonglah jangan meyamarkan diri , untuk kepuasan nafsu kau sayang . 
hindarilah . 

sayang aku akan tetap tutup mulut , sebab dia ex . dulu  ,yang pernah menjadi kumbang aku  . aku tak nak lah buat taih . 
cukup aku katakan sakit diri ku ini , hanya tuhan yang tahu . sukar aku mencari . aku tak akan pernah menemui lagi  .
keghaibkan kau , tinggallah .

bina hidup baru bersama dia :)

jangan kau cuba sayang , untuk itu dan ini . aku manusia biasa .aku juga tidak lari dari dosa .jangan kau maki aku macam itu , dan macam ini 
letih .

saya mohon AGAR awak berhenti sayang ^_^
awak perempuan , untuk pegatahuan awak juga takade dah ex saya , gangu saya ! 
awak jangan macam2 okie .

babai ^_^


Older Post | Newer Post