Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




DAMN JATUH SAKIT !
Thursday 1 December 2011 | 02:28 | 0 Nanana
assamualaikum dan salam sejahtera  
yallah 
mcm 
tak 
percaya
yang 
aku sakit :"(

ubat ohhhhhhhhhhhhh ubat ! 
dah berape hari aku telan kau , kadang2,  rasa nak lari dari kau ..
5 packet ubat kena habiskan 
macam tak percayekan :P



layanlah lagu nie ,kalau sayang2  semua nak  tahu T_T


2 lagi ade di rumah 
tolong makanan untuk korang 
tapi 
liliy nak liliy yang sembuh .
ade juga orang macam nie ye sayang :"(
melampau .....

doakan untuk liliy cepat sembuh ye sayang ! 
doakan liliy kuat ,walaupun ade kalanye memey tak kuat !
terpaksa layan diri sendiri, time sakit . naik taxi dengan friend liliy ! 
yang lain, tak tahu,
 kemana ? 

TAPI APE-APE PUN THANK YOU SAYANG 

time saya sakit semua buat sebuk ! 
okie fine ^_^
sebelum saya takda atas dunia nie hadirkanlah mimpi
siape jodoh saya ??








Older Post | Newer Post