Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




KEJAM MANUSIA SEKARANG ^_^
Wednesday 9 November 2011 | 02:13 | 0 Nanana
ASSAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 
NAK 
UCAPKAN 
SELAMAT PETANG PADA WARGA YANG MENJEJAKI 
BLOG 
AKU 
NIE 

KALAULAH DAPAT AKU MERASAI PICNIK PADA PETANG-PETANG NIE , ALANGKAN RIANYE HATIKU YANG TAK TERKATA .

OKIE SAMBIL AKU BAYAR BIL2 KEDAI .
KEKANAN DAN KEKIRI 
AKU
TERJUMPA 
APE  ??
RAMAI YANG NAK TAHU

TAPI APE YE ??

AKU BELILAH PAPER HARINIE 
DAN 
AKU MEMBACA ARTIKEL
MEGENAI


AKU AMAT BERSYUKUR SEBAB MALAYSIA DALAM KEADAAN AMAN 

TAPI KAT SINI AKU NAK CERITE PASAL MANGSA MALAYSIA APABILA DIA 
MENETAPKAN DIRI DIA KAT INDONESIA 
SEMATA-MATA NAK TOLONG ANAK YATIM 
YANG 
MEMERLUKAN BANTUAN 
BUKAN SENANG NAK DAPAT ORANG YANG MACAM NIE PADA ZAMAN SEKARANG 
SERBA SERBI PAKAI DUUIT .



 KESIAN SANAD 

MACAM 

TAKADE HATI PERUT 

BIAR TUHAN MEMBALAS SEGALA APE YANG TELAH TERJADI PADA MANGSA

SEMOGA DIA TENANG 

DI 

BAWAH SANA 


Ya Allah aku redha dengan pemberianmu. Biar setinggi mana halangan akan ku sahut, biar sejauh mana haluan, akan ku tempuh. Biar bermandi darah sekalipun akan ku berjuang hingga ke titik yang terakhir. Tidak sekali ku mengalah walaupun sesekali lelah


redha adalah ujian yg maha kuat buat kita,penerimaan tanpa banyak soal. "Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya. Ia mendapat pahala kebaikan yang juga diusahakannya, dan ia juga menanggung dosa kejahatan yang diusahkannya. (Mereka berdoa dengan berkata): "Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau membebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu kepada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya. Dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunlah kesalahan kami, dan berilah rahmat kepada kami. Engkaulah penolong kami; oleh itu, tolonglah kami untuk mencapai kemenangan terhadap kaum-kaum yang kafir" -Al Baqarah :286


BYE SEMUA :(





Older Post | Newer Post