Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




sebab kan , aku tegur UNTUK kebaikan kau tak, nak berkawan :(
Tuesday, 25 October 2011 | 21:05 | 0 Nanana
assamualaikum 

buat penghuni blog :P

hari nie saya lha lha liliy nak mintak maaf kat tuan empunye badan kalau dia terasa dengan cara saya :(


SEBABKAN AKU TEGUR UNTUK KEBAIKAN KAU TAK NAK BERKAWAN DENGAN AKU , MACAM TU ???

naz bukan nama sebenar , kau kan , kawan aku .aku tegur ko sebab aku tak nak gf kau tipu kau . 
dan mengambil semua yang kau ada .
sekarang nie macam-macam yang berlaku ,bukan itu sahaja . 
malahan ade yang segelintir sampai 20 juta sebab cinta. 

lepas tu ,bila dia tinggalkan kau , ade ke dia nak bayar ape yang kau beri ?

aku tak nak lha naz, kau bankin ape yang dia nak sanad .bukan dia takade mak bapak .
lainlah kalau dia anak yatim piatu .
boleh juga kau hulur .
laen lah dia dah jadi suami isteri kau !
lainlah kalau dia ,sedarah dengan kau !
laenlah kalau dia tak desak kau !

kau selalu topupkan dia ,is okie . 
rm 10 ape sanad bagi kau , tapi kalau dah berhari-hari dia mintak tpup ,tapi tak call atau tak text ape tu ??

aku tak kisah ,kalau kau lebih memilih gf kau .
|
|
V
kawan atau gf ??


OKIE DOKIE , MAAFKAN SAYA ,ANDAI SAYA YANG SALAH 
MESKIPUN BUKAN SAYA :(











Older Post | Newer Post