Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




khas untuk awak :L
Wednesday, 12 October 2011 | 03:37 | 0 Nanana
  assamualaikum dan salam sejahtera <3 ..

alhamdulilah di beri kesempatan untuk saya, lha lha liliy untuk berblog lagi . 

kadang2 berblog pun kerna ade mood juga ,

kalau tak bermood ,maklumlah tak ade ape yang perlu di perkatakan ..


kenape dia tak macam yang saya inginkan ?

kenape dia jauh dari saya ?

kenape dia tak pandai ,jaga hati saya ?

kenape dia tak secumil saya ?


mangkin dekat ,mangkin sakit aku rasakan  <  ---------- :(


jangan panggil jadi, kalau dia tak ade.


jangan kau kata aku boleh  melupakan dia ,walaupun tidak . \


kuatkan aku ,waktu mangkin , dekat bagi aku ..




aku tak nak (kacau hubungan) mereka .cuma aku nak tahu ,adekah benar ,yang dia tu , adelah GF atau pun olok2 ??.
sedangkan aku melihat dengan mata kepala aku sendiri  yang dia tidak pun ,mempunyai hubungan dengan si dia . aku   


buntut time tu .




tapi mungkin aku dengan dia dah tak ade jodoh . 


aku harap suatu hari nanti ,dia akan kembali :(


ke, hari ini , aku tidak, mempunyai hubungan dengan mana2  lelaki, .hanya sekadar teman sahaja . sampai sekarang aku tidak boleh melupakan detik2 bersama . 




|

|


|


|
V


dia ,nak pesan  nie  , harap hari saya awak datang ye .


tak abgi hadiah pun tak ape . 


awak depan mata dah cukup tau . 


kalau tak datang ,call pun dah buat saya megalirkan air mata ,itu pun di kira baguslah :(

















saya sayang awak sebab saya ikhlas. jujur saya kata kan, awak adalah segalanya buat saya. http://www.emocutez.com maafkan saya atas ape yang pernah berlaku dahulu. saya JANJI, apa jua yang berlaku lepas ni, PERCAYA lah, hanya awak yang saya sayang sangat-sangat. saya tak kisah kalau org lain nak cakap entri saya kali ni JIWANG ke ape, yang penting saya nak awk tahu yang saya betul betul ikhlas dengan awak. walaupun kita jauh, yang penting hati kita dekat kan? 
ILYSM dear.























Older Post | Newer Post