Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




BUAT APE ??
Monday 17 October 2011 | 21:30 | 0 Nanana
assamualaikum dan salam sejahtera buat ,  anda yang tak henti-henti berblog ok   :) 

harinie , saya nak kongsi bukan , lu langsi ok :P



terime kasih dan yang tak terhingga pada teman saya ini :P

saya rasa sekadar ucapan, sudah cukup untuk teman saya tu . kerana selalu menasihati umur baru setahun jaguh nie (berlagak lebih pandai ) .
kadang2 kerna cerca , tapi dia sanggup untuk membuat saya gembira . yang paling penting , teman saya nie 
penyabar orangnye . 
kadang2 kedengaran riang ria tapi bukan raya ok :)  serasi bila bersama ^^ walaupun ada kalanye saya sendiri nie agak kasar bila berbicara atau bermadah ..
sebab tu masing-masing angkat kaki  , kerna takot BOOMMMMM serpihan , jadi ape lagi ..
saya tak yakin yang teman saya nie akan tahan dengan peragai saya , tapi saya cuba kadang2 gagal juga . bukan gagal dalam peperiksaan , tapi gagal dengan keegoaan .
masa yang teman saya ada ,banyak di habiskan dengan saya .
tapi saya cuma tak tahu , adekah benar atau pun palsu . . dan saya, tak mahulah , memberitahu sesiape tentang hal sedemikian .saya hanya slow buat masa nie .cukup untuk ini sahaja yang membuatkan saya lebih memikir dengan leih terbuka :)
andai benar saya nie temannye sahaja ?/ saya harap ape yang ade berkekalan . tidaklah bergantung di hujung dahan sahaja .

buat ape saya beria2  , sedangkan teman saya tidak :(

buat ape  bercinta andai teman saya sekarang , ingin mainkan hati saya :(

buat ape habiskan masa bersama teman saya , sedangkan teman saya habiskan masa dengan orang  lain :(

buat ape mempunyai hubungan, kalau teman saya ade  , teman wanita yang lain :(


title hari nie lebih ringkas 

esok2 jumpe lagi .bye x3 ....










Older Post | Newer Post