Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




berilah peluang untuk aku ,cari minat aku :D
Monday, 3 October 2011 | 22:23 | 0 Nanana
 assamualaikum dan salam sejahtera :P 

acehhh , hari nie liliy nak berbangga tahap WORLD punye .

hang ingat , hang cantek plus hensem ke ?

silap lha . hang liliy ! !

hari nie dengan muka poyo plus gedik ---------> kerna bahan dengan member2 iwan di pagi hari :P

maklumlah pakai swester dye yang , JIKA KAU FIKIRKAN ,KAU BOLEH ! 

dye orang cakap ,hang rindu kat BOY DRAGON KE ? 

acehhh ,tersifu malu bila mendengar GELAGAT budak2 nie .

sabor je lha . 

liliy nie main REMBAT je, ape yang ade ,janji cantik .

maklumlah sejuk sanad pagi tadi ,jadi liliy megambil keputusan untuk memakai. dan mengupload 
swester boy dragon .bantai je ,dye tak ade .HAHAHHAHAHHA

:
:
:
:
:
v




nie lha liliy ! 

nak cerite lha pasal ape , pasal    berilah peluang untuk aku ,cari minat aku :D

aku bukan mintak banyak pun . tapi sekadar ape yang aku suke :P

jangan nak halang sanad ,ape yang aku buat (janji aku tak menyusahkan orang)

aku insan biasa yang cuma ingin melepaskan ape yang aku minat .

tengok macam orang lain , ape nak, janji dye perolehi ..

tak macam aku , ade duit ke, tak ke ,tetap tak boleh .

berilah aku peluang untuk aku buat semua tu :P









Older Post | Newer Post