Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




accident
Monday 24 October 2011 | 20:32 | 0 Nanana
assamualaikum  cumil-cumil saya nie :)

dah mam ke belum nie ?

atau pun masih di buai mimpi . untuk menyegarkan mata ------->ada satu benda nak kuarkan nie :P



OMGGGG ! 
|
|
v
                                                    wahhhh... lili da bertudung... prubahan yg drastik :-)
 ·  · Lihat Persahabatan · Ahad pada pukul 8.27 ptg

berpakaian sudah terbiasa . perubahan saya memakai la la la ,sekadar menghormati majlis yang bertarikh pada 20.10.2011 . 
alhamdulilah tudung yang saya pakai , tidak sesekali membuat hal . ehe . cantik tak saya pakai ??  terus celikkan mata besar-besar .terasa sanad bangga sebab saya nie batak plus serba tak tahu ape benda yang berlaku pada tarikh tersebut .
maklumlah pengalaman macam nie tak pernah ada pada saya. actually saya merupakan anak sulung .pula tu , saya mendapat -------->jemputan dari BROTHER saya . 

terase beruntung jugalah . lepas nie sesiape nak nikah dengan saya bolehlah . HA HA . ape-ape pun tanya mama saya dulu ok :P
seronok bila dia angkat nikah tu , terasa saya pun nak macam tu juga . tapi siapelah  saya .KEKASIH pun takade . 
hulurkan tangan ,hilangkan beban  ...


nielah BROTHER saya . 
semoga berkekalan hingga akhir ayat :P

^-^
okie dokie ,

bye :)



Older Post | Newer Post