Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




CUKUP X3 ....
Wednesday 21 September 2011 | 02:27 | 0 Nanana
                                  
                                                          assamualaikum sayang saya <3 <3<3      !!!


                     EMOSI agak tergangu , akibat anda !  anda pasti , ape yang anda buat ,adalah dasar diri sendiri . bukan  atas dasar orang lain ?? anda tahu tak ,yang manusia nie kadang-kadang mudah membenci orang hanya kerana seorang ?? . saya tak nak , perkara nie berlaku pada saya ! . AMAT TIDAK BERMINAT ! .
                           
                                        KENAPE MESTI ANDA CALL SAYA LAGY ??
                                                                                   |
                                                                                   |                                
                                                                                   |
                                                                                  V
                                         :(   SEDANGKAN HATI ANDA BUKAN UNTUK SAYA ?
                                          :(   KENAPE ANDA ,TANYA MAKAN MINUM SAYA ?
                                             :(  MESTI KE , ANDA MEMBERITAHU SAYA , JAGA DIRI ?
                                                :(  HARUS ...BILA KERNA CALL ANDA ?
                                                 
                                                         APE MOTIF ANDA SEBENARNYE ?
    terasa macam di tikam ,bertubi2 tomahan . cukuplah ,kalau anda terus menipu saya ! kasih dan sayang saya dah tipis hanya kerna anda , anda mungkin, boleh tipu saya ,hanya kerna seorang yang bernama PEREMPUAN !!!!!!!!!!!

                                    SAYA AKAN BUANG ANDA ,DARI KAMUS HIDUP SAYA !!







                 


         
                       
                       
                                   




                                                                                                                    


Older Post | Newer Post