Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




YOU AND ME :)
Saturday, 13 August 2011 | 06:26 | 0 Nanana
ASSAMUALAIKUM DARI LHA LHA LILIY .
selamat berpuasa pada umat islam yang menunaikan ibadah di bulan ramadhan ini .Saya  amat berbangga jika kamu semua yang sentiasa meamalkannye .Jangan terlalu lari dari yang sentiasa yang menunaikan kewajipan .Tak dapat banyak ,cikit pun jadilah,kan,kan , kawan-kawan lha lha liliy ? . 



Awak tak payahlah buat muka sanad .Bukan saya tak tolong awak :D ,saya pun penat jugak ,jangan asyik fikir diri sendiri .Ape yang tak kena semua saya tangung . Awak ade fikir ape yang saya fikir ke ? . Normal ,kalau saya katakan , membuat saya (benci awak) .Sabar saya, di bulan puasa ,memang mencabarlah kan ,kan, kan ...Tapi kawalan saya memang BESTlah  .Siap perli-perli lagi .Memang bestlah kalau terasa .Saya bengan bila -____________-?? Entah ape-ape ajelah ....



Awak nak saya  jadi macam nie ,baru awak bukak mata awak ke ? baru awak tahu ,saya jadi macam tu sebab awak ? .Awak memang tak nampak ,tapi tak ape ,sebab saya dah tukar LINK saya .Tak adalah awak nak tengok saya ,dan macam-macam  !!. Saya kalau boleh ,tak nak send ape-ape dalam KAMUS hidup awak . Cukup sekadar dari  itu  !!!

Saya dah berjaya untuk sekalian kalinye .Awak tolong jangan tanya ,ape sebab saya berjaya ?? 


bukan selalu aku dipuji, bukan selalu dihargai dan bukan selalu disayangi…
aku tak mintak setiap masa dipuji, tapi sesekali nak juga aku merasa dipuji.. aku tak minta 
Seburuk mana pun aku pada pandangan engkau…… sesekali jaga lah hati aku juga……
sepanjang masa dihargai, tapi sesekali nak juga aku merasa dihargai.. aku tak mintak seumur hidup disayang, tapi sesekali nak juga aku merasa disayangi……… 

berapa kali telah aku ingatkan engkau.. aku ini berhati tisu, bukan lah berhati konkrit…. 
Hey, sesekali jaga lah hati aku juga…..Aku mengeluh bukan kerana aku menyesali keadaan diri… Cuma kekadang terasa hati.. bukan senang aku mengawal emosi….sesekali tersentuh, hati bisa menjauh lagi…. Sekental mana aku, air mata tetap akan mengalir di pipi…

Biar aku buruk rupa, biar aku cacat dan tak sempurna, tapi aku minta, sesekali jaga lah hati aku juga…. Berada lah seketika disini.. ditempat aku… pasti engkau merasa kesakitan aku ini…… 

Di mana hati murni engkau.. yang dulu selalu mengasihi…….. 
Biar aku bukan orang yang istimewa… dan biar aku bukan orang disukai ramai… tapi, sesekali jaga lah hati aku juga………. hey, bukan senang aku berpura kental.. kalau hati tak setabah hari ini…….
Jauh dalam sudut hati….. aku terluka, terkecewa….




Older Post | Newer Post