Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




SEPASANG BAJU :)
Friday 19 August 2011 | 02:18 | 0 Nanana
assamualaikum dan selamat berpuasa :)
yallah kuatkan hambamu untuk terus, meneruskan, dari berkata-kata dan berlaku adil dan tak akan sesekali menipu sedemikian rupa ! . 

saya sendiri tak tahu bagaimana mulanye, hendak memberitahu kepada (TUA BADAN YANG EMPUNYE ).
takot-takot yang tidak di ingini berlaku :D, pada mulanye, terasa panggilan yang ingin saya sendiri menyatakan ,yang sesuatu yang patut saya beritahu hal sebenar.ketika miscall ,saya memberitahu ,tut ...... jangan marah ye , saya bukan tak nak menghargai barang awak (TAPI SAYA TEWAS) untuk sekalian kalinye . maaf sanad-sanad .saya tahu dari riak wajah awak ,dapat saya hidu bahawasanye yang  tut ... terasa sedih . 

ketika saya memberitahu ,perlahan-lahan air mata berlenangan . sebab saya amat meminati pemberian yang begitu berharga .lagi satu ,permulaan yang amat perit saya hendak lupakan ,pemberian yang pertamalah yang menjumpakan saya dengan pemberian dan tua badan sekali .(ayat romantis di petang hari ehe )

tut ,memberitahu ,tak ape ,nanti saya carikan lagi .tapi tak sama yang macamtukan ,saya tak mahulah .nanti jadi macamtu lagi .kesiankan awak ,asyik perhabiskan duit awak ,kerana saya  (SEPASANG BAJU ELMO)
yang telah saya kotorkan .mungkin sebab campur baju ,jadi luntur baju lain ,terkena tempiasnye di baju elmo saya . 


saya yang MANA satu sayang ?

kalau pemberian akan di berikan lagi ,akan saya simpan dalam almari dan tak akan memakai :)





Older Post | Newer Post