Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Saturday 6 August 2011 | 07:01 | 0 Nanana
SELAMAT BERBUKA PUASA :(

Buat kawan-kawan lha lha liliy ,terime kasih yang tak terhingga yang megetahui atau pun belum, itu semua tak penting ,bagi semangat yang kat FB tu , sayang sanad-sanad buat awak ,tanpa awak ,siapelah saya  ! . awak nie kawan saya ,jadi ape yang terbaik untuk awak ,Itu pasti jugak, terbaik untuk saya .Yang lawaknye sampai tak makan lha ,SUHAILA SUE , kawan awak nie makanlah banyak lagi ,sampai muncit . kata BOY saya dah mantap kat pipi tu :D . 



Permulaan yang amat baik , rajin dah terime keadaan .itu pun sebab BOY . kata semua kawan-kawan Lha Lha Liliy untunglah ade BOY ! . Amat untung jika saya menghargai .Tapi saya tak pasti ,yang saya nie pandai hargai ke tak.Itu semua kenalah tanya BOY Lha Lha Liliy .Ada berani ke ?? ishhhhhhhh...... gurau sajalah sayang :) .Mana ade ,gurau gedik selepas berbuka puasa :D . Dah berapa harilah liliy tak updated ,maklumlah sayang ,bz masak .Acehhh sejak bila liliy berjinak -jinak dalam benda-benda yang melibatkan DAPUR nie ??
.Maklumlah orang kat rumah nie dah kebulur dengan santapan liliy ,punyelah berbangga sebab tak habis ape yang liliy masak ,tapi liliy berusahakan kawan-kawan ! .TUNGGU lydia nie boleh jadi bengang lha ,kata nak masaukkan gambar sewaktu aktiviti di kampung liliy ! dengan mak su g beli lipas kecil kalau tak silap , mak su bawak kereta laju jugaklah ,rasa syok ,tak rasa mak su dah kahwin macam anak dara lagi .bersiar-siar beli itu ,beli nie .HA HA . nantykan gambar di bawah OK . Pasal ape ,kalau nak tahu ,terasa nak cepat-cepat nak BZkan diri .bosan bila duduk rumah ! .

time boy dragon ,tanye harga motor :P


nie BOY suka tengok ikan :)

nampak siape tu :P

sebenarnye tak tahu nak tulis ape kat blog nie ,tunggu saja akan datang ok .bye .


Older Post | Newer Post