Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




JANGAN NAK MENEGAKAN BENANG YANG BASAH :)
Tuesday, 9 August 2011 | 09:45 | 0 Nanana
Assamualaikum semua , di harap semua sehat berlakalah kan ,kan ,kan .Entah kenapalah ,liliy asyik tak updated sanad ,bukan tak sayang :D ,tapi tiap kali menaip, bila dah sampai kat part tengah mulalah otak tidak berfungsi sanad.Hilanglah semua yang liliy terasa nak cerite,bagai di bawak maklum tuhan yang paling seksi atau seksa . acehhhhh , tolonglah faham ! . naik menyampah aku dengar . ketuk kepala sayang, laju-laju . kenape dan megapalah ? . Jalan cerita kali nie , liliy semenjak berpuasa nielah kan, asyik bergayut macam tupai je lha .nak tahu kenapa ,sebab ade yang mendail masuk ,tapi tak tahulah siape ,di rahsiakan identitinye lebih dari segalanye .Kita akan cuba ,sebaik mungkin untuk mendapat hasil  yang lumayan sayang . Bila kayap ,nak untung juga.Insyallah akan adanye kemajuan bila kita berusaha .Tapi semenjak jadi tupaikan , liliy nie asyik untunglah jawapnye ,syoknye .Dah lama tak rasa ,memanjang free .Nie tengah bergayut lagilah nie ,tibe-tibe dengar ada lagi tupai malam macam nie :P siape tupai tu liliy lha jawapanye .Tapi dah lama tak rasa macam nie really .Mujurlah ada yang sanggup buat macam tu ,tak henti-henti .Cukup tutup cerita pasal nie OK .
Jangan nak cemburu buta ok sayang ! . liliy try lha cari ape benda bersama adiik tercinta iaitu lydiana sahajalah kan .Pulak teringat kat kasut sarung nie. ,Memang liliy ade kasut sarung nie ,tapi bukan lha warna yang sebijik atau sejibik  HA HA .Tapi sayang tak pakai ,sebab ape sebab kaki melecit .Apelah yang tahan dengan liliy ,yang ade ,semuanye menahan sakit .Membazir tu liliy lha ,nampak cantek semua nak beli ,bila dah beli ,tahan tu tahan sinilahkan ,kan ,kan ..sudahlah liliy .Jangan berangan nak pakai aku ,aku tak akan bagi kau sentuh ,kalau kau sentuh dapat lha padahnye .OK sebaliknye , liliy bukan jenis nak tukar sana ,atau tukar sini seperti ape yang kau nampak . Liliy ade tujuan buat semua nie ,bukan suka-suka liliy nak tukar ,mesti ade sebab .Janganlah tuduh semua kalau tak ada bukti yang cukup , setakat mata kasar yang melihat anda tak boleh membuktikan ape-ape .Liliy mestilah nak yang terbaik untuk diri sendiri . bila nak boleh ambil .bila tak nak ,campak merata -rata ,itu bukanlah pendirian Lha Lha Liliy .Di harap anda memahami liliy .
Umur liliy dah 20 tahun jadi ape yang liliy buat ,liliy tahu lha . Jangan cakap liliy budak-budak, liliy tak suke ok :) .Kau ingat, kau besar sanad ke ,atau paling senang kau matang ke ? Liliy paling benci kalau orang cakap liliy nie budak-budak . NORMAL ,sebab ape, sebab liliy lahir 1.11.1991 . Lalu perkitaran untuk semua tu lambatlah macam siput .Liliy rasa ,siput pun lagi laju dari liliy .Kalau pun ade yang megatakan  kawan dengan budak-budak ,itu hak liliy .Kau tak terfikir ke ,sebab ape dan megapa ? selesa itu yang penting buat liliy .Lagi pun mereka tak pernah nak menyusahkan liliy .Kadang-kadang mereka menyanyekan pendapat ,so sebagai yang paling besar ape lagi ,menolong ,setakat yang mana bolehlah . CERMIN DIRI , BARU CERMIN ORANG LAIN TAHU KAN ,KAN SAYANG ..




SESUATU YANG BAIK ,
BELUM TENTU BENAR ,
SESUATU YANG BENAR ,
BELUM TENTU BAIK ,
SESUATU YANG BAGUS ,
BELUM TENTU BERHARGA ATAU BERGUNA .



Older Post | Newer Post