Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




:) BUBU TENGS ,SUDI JADI TEMPAT SAYA :D
Thursday 11 August 2011 | 07:22 | 0 Nanana
ASSAMUALAIKUM , dan selamat berbuka sebentar tadi sayang :D,di harap bulan yang mulia nie anda semua sehat lah hendaknye ,tak mahu sakit-sakit tahu tak ,kena senyum selalu .Walaupun ade yang megadu ini ,itu lah sakit kerje . Senang lah liliy duduk rumah .Tidor dan bagun dalam pukul 1 sayang .Jangan buat menantu tahu tak autie ,autie .Menyusahkan anak autie nanti . HA HA .Elok puasa penuh ,dapat pulak anak autie langsung tak penuh puasa .Di sebabkan liliy malas,Serba-serbi malas .Tolonglah autie-autie pakat ramai-ramai tolong jangan senaraikan liliy dalam pilihan cari menantu autie ok . 

Tolonglah, cuba kuncikan hati saya .kuncikan bertahun-tahun demi megejar .ape yang saya dah ,dapat buat masa nie, tuhan aku bersyukur, andai dye yang bertakhta dalam hati aku .Aku akan jadikan, teman demi semua nie . Aku akan jaga kau demi persahabatan kita .Aku tak akan biarkan kau sakit atau pun kena maki hamun demi semua nie .Cukuplah sebab kau hanya BUBU aku . Walaupun ade kalanye terusik sana ,terusik sini ,busyuk liliy, terpahat demi kelembutan asli mu itu :D . kerana engkau ,aku selalu bertahan . Bila aku sentuh kau ,mula kau turunkan bulu kau ,macam kau tahu-tahu saja .Bila aku teresak-esak kau hulurkan diri kau untuk aku .Untuk aku menceritakan segalanye .air mata aku ,selalu terakis kat kau . aku saja yang engkau lihat buruk di depan mata kau , kerana engkau BUBU aku .



Aku tak akan mencuba untuk memberi kau masuk dalam blog aku ini .Kerana ada ,sebab tertentu .Kerana engkau hanyalah patung .Tak ada perasan ,sejibik macam manusia .OK atas nie member liliy yang ukir dan, di send masuk, dalam mudah alih ku ini . Terime kasih sebab bagi , dye pun ,amat meminati semua ini . Terasa bangga ,bila ade teman yang macam nie .Untung sanad .dan dye juga ,merupakan P.A saya . Dye pun sama ,merupakan kawan sehidup semati .


Older Post | Newer Post