Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Monday, 18 July 2011 | 03:51 | 0 Nanana
 ya allah ape yang aku buat pun ,aku tak tahu ,tapi aku ambil keputusan bagai untuk block akaun facebook ,dengan tindakan yang terburu-buru ,terasa jugak nak buang nombor ,jauh-jauh.ape yang sakit bila ade yang tikam liliy .liliy mati bahasa dan terus membawa hala tuju .maaf buat kalian ,liliy pun tak tahu, ape yang liliy buat di petang hary .dalam keadaan yang macam nie, membuatkan aku hilang kawalan.maki bagai ,sedap mulut lepas bagai kat atuk ,tapi mereka tahu tak remuk hati liliy nie ade yang tahu tak ,? ade tak ....................hati liliy nie dah tak tahan .semalam ade yang IM bagai hary nie ,full stop lha....


Older Post | Newer Post