Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




BELAJARLAH BERTINDAK SEJUJUR-JUJUR ANDA !
Wednesday, 13 July 2011 | 04:24 | 0 Nanana
tenung dalam-dalam asal lha mangkuk ayun nie tibe-tibe letak gambar bagai nie .persoalanye akan terjawap dibawah nanti.kepada anda yang menantikan persoalan harap bertenang bukan bertendang ! NO NO NO . 
petang nie menunjukan jam 5 :57 aku memulakan perbicara dan berbagai tindakan atau lebih penting fakta demi fakta. aku tak pasti bila aku boleh berhenti berblog bagai nie dalam masa berapa jam.bukan jual jam tapi menandakan pukul dan tamat riwayat blog aku nie yang pendik tapi padat dengan isi hati aku sekarang nie .aku bukan nak perotis lebih-lebih tapi ape yang aku rasakan beban yang haty aku sendiri tak boleh tangung jadi aku megambil keputusan untuk terus berblog .bukan sekadar nak perli atau megungkit bagai ,tapi bila aku tulis macam nie Sekurang-kurang anda semua tahu sikit tak banyak maka ape yang patut anda buat ..hakikat semua tahu dan anda sendiri memiliki FB . tipu sanad ,bila ada yang tak berbuat lagi .mungkin tak ada ,tapi satu dualah bak kata aku . aku tak kisahlah dye bini orang ke ,atuk atau nenek orang ke , gf atau bf orang ke ,abang angkat atau kakak angkat  ! .bagi aku apa yang aku senaraikan tak ada ,aku kisah .ape yang aku kisah sekarang nie perlukah anda padam perkataan gambar yang membawa maksud YOU ??? bila anda dah komen-komen tu patutkah anda padam .sebab ape anda padam ? ye memamg aku tak ada hak ,sebagai seorang yang sukar hendak aku percaya .lagy-lagy bila anda memadam ape perasaan anda ? kalau terang-terang aku tak terasa ,tapi bila memadam tu, yang perit bagi aku ! .jangan ingat setiap ,gerak geri  anda tidak aku perhatikan . tu yang anda silap . sebab aku belajar dari kesilapan dan tak akan ,aku ulangi !!.kalau anda berdepan dan tunjukan diri anda ,aku tak kisah sanad . tapi ape MOTIF anda buat sedemikian RUPA. BELAJARLAH BERTINDAK SEJUJUR-JUJUR ANDA ! 




seperti yang sedia maklum baru-baru nie, aku bergerak menuju ke destinasi yang terpaksa aku tempuh onak duri bagai melalui satu simpang yang menuju dan penuh PASRAH ..berdekatan dengan kediaman yang aku rasa nak hampiri tapi tak mampu .mama aku asyik tertanya pasal dye ,apa mampu aku buat sanad ini .berdiam lebih baik dari aku teriak . adik beradik aku bertanya-tanya tak nak jumpe ? bila satu time aku akan bertembung dengan tempat dye belajar iaitu IKBN.aku buat tak nampak sahaja ! tapi adik aku berkata ,"dulu tempat dye belajarkan ? aku cuma jawap YA ! lagy satu simpang aku jawap , YA JUGAK .aku cakap sudah lah .tak mampu aku jawap ,jawapan yang melibatkan soal CINTA.dan aku tak nak kupas lebih-lebih sebab masa tak beri peluang pada aku untuk menceritakan ape yang patut aku cerita .sekadar dari luar dah memadai.jam menunjukkan pukul 7:24 aku perlu berhenti .sehingga jumpa lagy :(:( bye <3 <3 <3 muah muah ...



Older Post | Newer Post