Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Friday 29 July 2011 | 05:29 | 0 Nanana

Now , im felling not so well , batuk , selsema , sakit perut , headache pain , a lot of problem came after one by one , Otak dah makin penuh , Im going crazy , Mendapat berita yg membuatkan saya terus-terus tersenyum , Smileeeee :) Awak tak tahu apa yang saya rasa , Saya tahu , benda yang remeh macamni awak takkan anggap serious , Ok , kita anggap benda ni btol-btol tak serious ,

You can do anything that you like , but , tolong lah jujur , jangan lah buat dekat belakang saya sbb tu bole buat saya sakit hati lagi , Ok kali ni mungkin awak boleh buat saya sakit hati , tapi , awak ingat , awak boleh buat dekat saya tapi jangan buat dekat org lain , Saya taknak org lain jadi macam saya , Banyak yang saya tempuhi ketika dengan awak , Saya dah hilang sabar dengan kerenah orang-orang yang im , blog dengan saya   ,  saya cuba untuk tidak berkurang ajar dan saya cube menjaga adab saya ketika berhadapan dengan kawan-kawan awak , 

For you ! Jagalah dia baik-baik macamana saya jaga dia dulu , tahniah pada awak juga yg sentiasa bersama dan mencuba mendekati familynya , Saya tetap sokong apa yang awak buat walaupun ada kalanya menyakitkan hati saya , tapi apa yang mampu saya buat , hanyalah tersenyum . Harap lepas ni tiada lagi orang yang menghancurkan masjid yang telah dibina hanya gara-gara saya yang bernama lha lha liliy , saya doakan awak bersama dia hingga ke jinjang pelamin , saya akan hadirkan diri saya walau seperit mana yang saya cuba hadapi , kenapa awak perlu buang awak punya entry ? , teruskan saja , saya tak marah , kekalkanlah panggilan mama papa awak .


  • encik spek  saya kuatkan ,kan ,kan  ! 


    andainye saya gagal dalam bercinta ,saya masih ade family :D betul tak awak ??? jadi hargailah, family lebih dari cinta  !

    sebenarnye saya tak ade mood nak tuliz blog nie :D insyallah mybe besok blog saya lagi gempakkan !



Older Post | Newer Post