Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Monday, 4 July 2011 | 20:33 | 0 Nanana
nie lha kali pertama aku jatuh hati atau terkunci oleh <3



aku mula megenali bibik-bicik cinta dari dye .aku tak kisah ape yang orang nak cakap .tapi aku tetap kat mamat nie biar pun ,ape yang terjadi .mari ramai-ramai muntah dengan cerite aku yang tak berapa, korang nak gemar .hakikatnye aku tewas . aku tewas jaga hati dye .kalau boleh berundur aku akan terus mencapai ape yang aku mahu.kalau dye ade keputusan untuk ini.,aku pasrah ! . aku tak pernah nak salahkan dye ,aku tetap salahkan aku .tiap kali aku on9, aku  jeguk profil dye .aku tengok atau aku cuba selam tapi aku tak dapat hampiri . aku tengok lha dye buat ape .aku tahu ape yang dye buat tu ade betul ade buruknye .tapi aku kecewa tiap kali dye bagai-bagai dye deleted .kenape mesti dye deleted .aku tahu aku tak pantas untuk dye .tapi mungkin untuk girls kat fb dye yang good-good tu .tapi biarkan lha .

aku takot ,aku salah pilih 

aku takot aku hilang segala yang aku miliki .
aku takot aku mainkan perasaan orang
aku takot aku tak akan memilih dan terus lari dari mereka .





terime kasih kat maha kuasa ,sebab memang aku rindu dye .datangkan mimpi yang rasanye mangkin kuat 
aku pun senyum bila dalam mimpi tu .aku nak cakap kat dye aku takot .hari tu aku col dye aku takot nak cakap jantung aku duk dap duk dap ,tak henti-henti beb.takot dye tengking aku .tu yang paling aku gemuruh .
tapi aku tahu nada dye macam marah tapi aku nak buat macamnye ,bila rindu ape saja boleh jadi .aku rasa malam tadi tak payah bagun lagy baik .biar mimpi menambahkan aku tak payah bagun .aku mimpi dye tengah tolong aku kat kedai nie.tapi entah bilalah aku boleh dapatkan .hentikan cerite nie sampai sini sajalah .ade yang memanggil city ville aku tu ,bye kat korang .


Older Post | Newer Post