Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




luahan dari isi haty lha lha liliy :(
Thursday 7 July 2011 | 01:52 | 0 Nanana
pertama sekali :P  sama elmo nie .aceh-aceh comelkan ,tapi bilalah dapat macam  nie ! kat katil lha lha liliy niey lha. mula -mula dah nampak macam biasa ,sekali lagy, bila pandang elmo ,yallah memang terus pandanglah .tak putus-putus nak tengok .
tujuan liliy cerite nie memang tak di nafikan yang liliy mimpi-mimpi lagi ,sebab milo dan kopi lagi .dah tak tentu-tentu pasal asyik mimpi. bila tidur teringat .bila bangun pun teringat .ape lha liliy nie ,tuhan je tahu . rasa bila mimpi cuma nak tanye
                   
awak sehat ?
awak rindu tak ?

cebab tu je nak tahu .tiap kali nak tahu ,susah sanad tangan nak gerak beri isyarat .tak berjaya macam orang lain .tapi liliy tetap berusaha sanad-sanad . insyallah mampu liliy buat . rasa macam tak nak ,lari .nak duduk je kat katil ,biar mimpi je kat awak tu ,kurang cikit rindu tu kopi atau milo :P

awak ingat lagi tak ,time awak duduk ikbn ,awak sanggup datang cebab tangan awak sakit ,time tu .awak cakap kat saya ,semua dah try urut tapi tak berjaya .bila je awak datang jumpe, awak terus hulurkan tangan awak ,siap suruh saya urut .ingat tak ,ingat tak? pakai ape awak yoko-yoko kan !.urut lha bagai tak silap saya tangan awak tu krem cebab main bolakan .bila awak dah jumpa saya kurang .bila awak balik dari ikbn terus baik .time tu saya gembira sebab awak .tapi saya harap akan selamanye saya di sisi awak 
   
                                       SAYANG AWAK SANAD-SANAD <3 <3<3 !




thanks buat awak !
banyak ajar saya !
kita susah ,sama-sama .saya harap kita senang sama-sama.
hari nie saya dapat berita gembira saya sangkakan awak akan replay dan bertanya ape yang saya perolehi .tapi tiada respon dari awak .saya sabar . saya pegang janji saya dengan awak time tu ,awak percayalah time susah dan senang saya tetap genggam tangan saya ,demi awak .bawak awak dari jatuh .tapi ...................
saya nak awak yang pertama akan tahu berita gembira nie,tapi tidak sama sekali .awak susah ke nak replay 1 sen je ! tak susahkan . 3 tahun saya tunggu .saya dah dapat ,cita-cita tercapai alhamdulilah. ya allah liliy bersyukur sanad-sanad  .tak sia-sia bangun pagi-pagi g kedai .orang duduk sebuk tidor . liliy dah ade kat kedai ,time malam pulak ,orang sebuk tidor lagy ,liliy baru nak pulang .tapi tiap kali ,itulah pergorbanan ! .kadang-kadang terfikir bilalah liliy nak jadi macam dye orang .tapi hakikatnye dah dapat insyallah ...liliy akan usahakan dan buat yang terbaik ... 

             HARAP AWAK AKAN TAHU DAN AKAN REPLAY TEXT LILIY :( :( :(
ok thank yang dah baca .ok out dulu main game lagy .bye T_T


Older Post | Newer Post