Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




LHA LHA LILIY OMG :D HARGAI BFF :)
Saturday, 16 July 2011 | 21:17 | 0 Nanana
  mulai perbicara lha lha liliy yang agak tegak sedikit dan teresak sebab ramai yang berpusu-pusu memuju ke pintu masuk, kedai berkat maju jaya aceh .... ape bende tu ? ok itulah nama kedai lha lha liliy ,eh ,bukan kedai liliy,tapi kedai family liliy . ape lha yang liliy nak cerite bagai nie di pagy hary yang menujukan pukul 11:07 pagy ke ,matahari dah terbeliak bagai nie .ha ha ha ha .ape yang buat liliy hargai bff  nak tahu tak,tak payah lha ,sekadar dalaman ke luaran .cikit-cikit sudahlah .kalau nak banyak ,lemaklah .tunjuk gambar je lha ,boleh tak ?kalau tak boleh tak apelah . nak majok lha , tapy nak tunjuk jugak lantaklah budak degil nie .




webcam rosak kalau tak ,tak payah susah bagai nak snap pic hump ,bila nak betulkan tak tahulah pulak ,susah nak berpisah bila laptop di sisi .ok tahu tak ape tu ? jangan tak suka lha lha liliy dapat elmo bagai dary atuk tua lagy bawak jalan pakai  tongkat  + tongkat ali  tambah madu . aceh liliy memandai ajelah pulak ,tapi memang betul ke atuk >P. terime kasih buat atuk buat susah bagai .lain kali nak bagy satu kedai tu ! baru lha lha liliy jady tauke kedai .tak payah nak buat susah bagai ,angkat sana sini strawbery ,betul tak atuk ? walaupun hampir dalam keadaan yang gawat .liliy mintak maaf sebab bz time atuk datang .datang tak bagitaw ,tengok-tengok dah terpacak atau terpaku .senyum je yang mampu ku ukir buat masa nie .lain kali liliy janjy ada sedikit masa untuk atuk :D 




JANGAN NAK TOUCH SANAD OK ,NIE ORANG KALAU ANDA MAHU KENA TANYA LHA LHA LILIY DULU .LILIY SAYANG DYE ,TAK MAHU SIAPE-SIAPE <3 AYAT JIWANG + GEDIK :p





buat atuk yang belum bangun tidur ,khas untuk atuk ,tahu atuk suka pic macam nie betul ke atuk ? liliy main teka teki je .tak tahu lha betul atau tak .ikotkan jugaklah.sorry muka comot + kering muka .ape-ape pun nak tunjuk jugak lha biar atuk tengok ,paksa jugak kalau tak cekik .terime kasih banyak-banyak  <3 atuk liliy harap kita akan kekal bff selama-selamanye ok .tak ade yang pasty dan tentu atau sudah tentu ok .sayang awak tu macam abang liliy kalau ade pilihan akan datang akan jugak liliy pilih atuk .sebab tamak .ha ha ha ha .harap selamanye atuk bantu liliy ,demi semua tak nak cerite banyak -banyak .ok cukup lha ,ehe ,

" Ya Allah, lenyapkanlah dukacita kami, hilangkanlah kesedihan kami, dan halaulah keresahan dari jiwa kami..."

MENCINTAI..
BUKAN lah bagaimana kamu melupakan, melainkan bagaimana kamu MEMAAFKAN..
BUKAN lah bagaimana kamu mendengarkan, melainkan bagaimana kamu MENGERTI..
BUKAN lah bagaimana apa yang kamu lihat, melainkan apa yang kamu RASAKAN..
BUKAN lah bagaimana kamu melepaskan, melainkan bagaimana kamu BERTAHAN.. 
Lebih baik menunggu orang yang tepat, karena hidup ini terlalu singkat untuk dibuang hanya dengan ‘seseorang’...

"Jika benar kamu sygkan dia..maka lepaskannya..jika dia kembali padamu..maka dia adalah milikmu..jika tidak..dia bukan milikmu..♥"

"Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya iaitu hati wanita..."

‎"Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat, dipegang. Namun begitu… ia boleh dirasai dalam hati..." ♥


bye semua muah muah 







Older Post | Newer Post