Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Monday 25 July 2011 | 05:36 | 0 Nanana
COMEL BILA AWAK IKOT LHA LHA LILIY :D
                                         
                  






comel lha awak ,bila awak taip ape (bende) ,semua cara( lha lha liliy ),tapi tak semua yang awak buat orang boleh (suka) :D tak marah dan sama sekali tidak kecewa dengan( tindakan melulu )awak ! .boleh saja jika awak ingatkan semua tu ,tapi sampai bila awak nak jadi (orang lain ) .larat ke ,lama-lama ,awak pun mesti rapuh jugak betul tak awak .bila menaip nie awak nak tahu tak ,terase (seluruh tubuh badan saya lemah ) bukan sebab ape ,tapi saya (takot bila lidah saya binasa) !. updated nie bukan nak (suruh awak belas kasihan) tapi sekadar apa yang saya rasakan . beban, awak tahu tak ,(beban) bila melihat lagi( beban hati saya) . lagi (beban yang tunggu saya) . tiap hari-hari (cuba mendekatkan diri) kepada saya .tapi ape boleh saya buat ,saya cuma bagitahu, saya hanyalah (manusia biasa) .awak (perempuan macam saya) ,bila tindakan itu awak ambil (demi kasih sayang awak pada mereka) ,tu yang( teramat salah) .awak guna (pakai cara orang lain ,lepas nie awak jadilah diri awak ). (kagitnye saya apabila megatahui ) satu saya nak sampai ,manusia dalam( FB nie ade yang bertopeng) .tak sangka begitu ceritenye ok tutup kisah tu .jab ade lagy lha al -kisah . sabar tau ,bawah lagi nie . ade lagy .




DADDY SELAMAT HARI LAHIR :D


harinie hari lahir abah .tapi tahun nie tak dapat nak sambut sebab ramadhan dalam wad kanak -kanak .malam tadi adik (semputlah ).maaf ye abah .lain tahun kita sambut . tq sebab susah-susah dengan anak abah nie .tak pernah nak meyampah walaupun (kadang-kadang kurang ajar) sayang abah hingga nafas along terhenti ! . jasa abah akan along akan ingat selalu .ramadhan cepat baik lha .dan kuar dari wad, kanak-kanak


Abah, aku sering meminta darimu, tapi kau tidak pernah meminta dariku. Ya Allah, Ya Tuhanku, di kesempatan yang tersisa ini, berilah aku peluang untuk berbakti kepada bapaku seperti mana dia telah membesarkanku, berilah aku peluang untuk mengucup tangannya seperti mana dia mengucup dahiku semasa aku masih kecil. Pengorbananmu tak terbalas olehku, walaupun di sepanjang kehidupanku. Terima kasih ayah....terima kasih....








Older Post | Newer Post