Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




carta hati ku :D
Tuesday, 26 July 2011 | 05:05 | 0 Nanana
NAK ADE TEMAN YANG PANDAI MAIN GUITAR :( :(




salam hulur di beri atau senang di dahulukan setiap dari perbicara yang bakal di langsungkan .sila jawap salam lha lha liliy dulu .la la cumil-cumil ,la manja-manja , la busyuk  buat yang sentiasa tersentuh dengan blog yang giler-giler pada budak yang nak nakal tambah degil . semua benda nak rasa dalam hidup nie .pleaselah awak tahu tak ape yang awak buat tu ,dosa .tapi saya hanya manusia biasa ,bagi ape yang saya buat sekarang nie cuma untuk melepaskan segala ape yang saya sukakan .really  ape yang saya buat untuk diri saya bukan atas dasar ikotkan ,dari pergaulan . 
semua tahu tak ,ape yang  liliy  minat dari zaman muda hinggalah tua bangka ,nak kata tua taklah ,muda pun tak juga .senang cerite tengah-tengah ,ape yang nak saya katakan ye :) . dulu pernahlah ade abang-abang ajar liliy .maklumlah itu tak kena ini tak kena .yang paling gedik sanad .kuku liliy nie mahal .cikit-cikit ,ngadu sakit nielah ,itulah .bilalah lha lha liliy nak pandai ,kalau asyik semua sakit . time tu lha lha liliy from5 tau . pulak kumpul duit gara-gara terlampau suka dengan gitar katakan  ! . kumpul duit dengan adik yang kasar sanad tu ,siape yang tak kenal dengan lydia .yang lydia pujaan hati ku.kalau dye tahu nie babak bangganye dye jadi rakyat malaysia
terharu dengan harum birulah jawapnye .last-last ,lydia yang pandai main ,liliy pandai tengok je .mana nak pandainye tiap kali belajar kat kedai nie ,adik harge key chain nie satu berape ?? bila abang  tanya balik mampos hilanglah abang ,semua yang diajar . HA HA HA . lama -lama jadi malas nak main dah .belajar separauh jalanlah jawapnye .tapi tak ape ,abang kata makan masa .acehh,dalam hati abang tu ,mesti cakap begap sanad lha adik aku sorang nie .tapi aku siap try lagi tanye tempat belajar tu .tapi satu masalah yang di hadapi , siape yang nak hantar aku .nak jaga kedai aku nie .mama siap cakap ,nak belajar boleh tapi kenalah gilir-gilir jaga . tapi penatlah jawapnye .terhentilah di sini pasal gitar .punye sungguh-sungguh ,tapi sebab masa aku terhenti di sini ! ! 


KUNCI HATI LHA LHA LILIY :D




siape yang nak bukakkanlah kunci nie .juz teringat awan dania  belakon kat china .teringat nak buat satu kunci dengan pasangan ,he he , tapi siape yang jadi kekasih gelap liliy  . malu sudah ,kuat berangan -angan .siang malam ,pagi petang entah mandi pun tak basah kot :D .asyik termiang -miang di minda ku ini . berapa lama lagi akan aku tunggu pernantian ini. tiada yang terbaik selain awak . awak merupakan teman saya buat masa ini .tak akan saya bukak hati saya ,demi awak .tapi bila saya ade di sisi awak ,saya rasakan setiap teguran awak begitu bermakna .awak cukup apa yang ada dalam hati awak tu .lengkap .tapi jujur saya katakan ,saya masih  belum atau masih sayang carta hati saya lagi .
saya harap awak akan jadi yang terbaik untuk saya .dunia akhirat saya akan sentiasa bersama awak .selamanya awak akan jadi teman terbaik saya . jika carta hati saya tidak suka dengan cara saya ,maafkan saya .saya adelah saya .tak akan jadi yang lain .demi kepentingan orang lain .insyallah buat masa nie awaklah yang selalu ade disisi liliy .tapi carta hati saya mungkin ada sebab buat ,macam tu ! ..kalaulah carta hati saya mula tidak menyukai saya .saya akan jadikan awak BFF saya .sebab saya tak mahu awak jadi kekasih saya.saya tak mahu, dan tak akan sakit hati .cukuplah ape yang dah jadi . buat saya yang megambil mimpi ,umpama mimpi dalam mimpi ok ! . tak akan saya bukak ok , tak akan dan tak pernah . maafff ... 
awak teman terbaik dunia akhirat .saya akan terus berdoa agar awak dapat teman yang terbaik ! . sampai sini sudah lha lha liliy berpopik sana sini. ehe wlaikslam semua :(:(







Older Post | Newer Post