Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




angry itu lha lha liliy :P
Tuesday 19 July 2011 | 21:17 | 0 Nanana
seperti yang semua ketahui ,baru berapa hari liliy membuang atau memblock fb buat seketika .ape yang mampu liliy cakap cumalah siape-siape yang nak tanya ape bagai ,sila bertext di telefon mudah alih lha lha liliy ,tapi lagi baik semua tak tahu, tak adelah luka tu dalam ,bagai dalam perigi. ape yang liliy buat ,adelah atas diri sendiri .bila cerita pasal semua nie ,liliy jady tak bersemangat nak cerite ,tapi tak tahulah kenape ? persoalan demi persoalan .lepas nie tak adelah ,liliy nak tersentuh terasa atau binasa .ade yang termakan cili lepas nie maafkan liliy ,cebab liliy pun ade perasaan ade hati yang patut semua orang jaga .macamnye yang patut liliy jaga setiap tata tertib .tapi kali nie tak mampu .terus terang liliy kata ,memang tak mampu ,setiap keretakkan kami ade saja yang cuba mengodai ,dengan perkara yang macam pasal my heart.awak perempuan .saya pun perempuan .awak ade hati saya pun ade hati.awak ade perasan ,saya pun ade perasan .awak ade hati dekat kekasih saya ,macamtulah  jugak saya ade hati dengan kekasih saya . tapi jangan nak memcuba apikan saya ,sebab saya perempuan .jangan like kalau tak ikhlas dan jangan im kalau asyik nak tanye pasal kekasih saya sebab saya akan terluka .kalau sekali dua ,saya tak kisah ,tapi dah banyak mampu ke, kalau awak kat tempat saya ,dan beribu teka-teki di minda saya .dan sampai satu tahaf yang membuatkan saya tak patut jawap ,sebab saya tak minat orang bertanya macam-macam pasal my heart . kalau tanya pasal saya,tak apelah .nie awak nak kat dye ,rampaslah dari tangan saya ? cuba atau silakan ? saya tahu ,my heart dah kerje tetap bolehlah awak semua mengatal bagai kat dye ,tapi my heart saya cuma berpesan , tentu semua yang nak awak ,betul-betul nakatau tak ,tapi sebaliknye nak kikis duit  awak . awak ingat tu. tapi ini antara mereka yang im liliy dan berkata my heart dah kerje tetapkan ,untunglah ! dan tanpa memikirkan kanan kiri terus saja liliy membuang... ade yang nak jumpe liliy sanad .ok liliy nak bagitahu kat sini ,banyak cacat liliy ,tu sebab awak nak jumpe bagai .insyallah kalau ade masa saya lha lha liliy sendiry akan jumpa awak .depan "family saya " lepastu siap berfoto-foto lagi . dekat sini andai anda semua tak suka dengan ape yang lha lha liliy perkatakan cuba nilai diri sendiri dulu . tolong hormat perasan liliy ,jangan memusahkan masjid yang pernah terbina . setahu lha lha liliy , liliy tak pernah gangu  kebahagian awak . jangan cuba mempecah belahkan anatara hubungan kami dengan family my heart .buruknye nama saya di depan khalayak ramai .sebab awak bukan teman rapat liliy .jadi jangan nak memandai-memandai .andai tak puas hati dengan lha lha liliy cube untuk terangkan ,cuba liliy akan perbetulkan ..

aku sekadar perempuan yang duduk kat kedai strwbery tu je .tak belajar tinggi-tinggi macam awak .tahu bahasa inggeris .sekolah pun bodoh jugak . tak layak macam awak,kan kan ,kan, .saya tetap sayang MY HEART saya .tak ade yang mampu liliy cakap saat nie . ini sajalah yang mampu liliy ucapkan .bye :( :( angry itu lha lha liliy yang rasa ,tapi tolong jangan begitu lagy .saya hanya manusia biasa !


Older Post | Newer Post