Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




ADEKAH AKU SAJA YANG BEGITU !
Saturday, 9 July 2011 | 02:10 | 0 Nanana
:( permulaan yang akan :P
 pasal diri aku yang tak berapa menarik tapi tertarik ( nak termuntah) aku dibuatnye ,gara-gara lha lha liliy tak begitu .aceh-aceh .dalam keadaan yang bosan nie ,aku tak tahu nak cerita pasal ape .tapi aku nak orang hormat aku tu je .aku nie tahu mana ,celah yang membuatkan ,humpp menjadi beria-ria tegur bagai . aku tetap hormat sebab kau orang .tapi aku harap jugak semua yang megenali aku ,tak sikit atau tak banyak .tolong lha,aku bukan budak-budak aku dah besar .insyallah aku akan cari silap aku tapi makan masa.tak semua yang ape bagai ,boleh aku tunaikan ....terduduk seketika apabila bertomahan yang membuatkan aku jatuh .tapi aku jatuh bukan untuk selama-lamanya ,tapi sedikit je .ego aku tinggi ,so bila ade je yang touch aku ,aku jadi tak heran sebab bagi aku ,benda yang remih tak akan atau mesti nak di perbesarkan .tak perlu aku rasalah .aku  tak suka sanad nak cari pasal tapi bila satu tahap tangki minyak aku dah penuh, cukup sampai sini saja . kenapa dan megapa .tak ade ape ,aku tak makan orang ok .bila ape yang terjadi aku sangka yang terbaik boleh tutup ,tapi tak sama sekali . aku diam bermakna aku boleh sabar ,sabar dengan kata-kata . kalau aku tak diam aku tahu orang sekeliling ,akan terluka dengan cara ke lakuan aku yang tidak menyenakan ! . berdiam lebih baik dari berkata-kata .aku tak pernah nak kongsi cerita aku kat siape-siape ,tapi sebaliknye mereka yang beria-ria nak tahu ,aku jawap benda yang patut ,tapi sangkutnye hal diri aku ,mintak maaf aku malas nak jawap .aku tak suka orang buat aku macam-macam . bagi aku ,selagi aku tak selak baju dye ,jangan pandai nak sentuh hala tuju aku . aku terkilan bila orang berkata sampai begitu .pulak tu tersampailah berita sensasi katakan .aku biarkan saja .tapi aku nak orang tu tahu ,adekah aku saja yang begitu ?????


ok bye :D 



Older Post | Newer Post