Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




sukar mencary orang yang kita percaye :(
Friday, 17 June 2011 | 01:01 | 0 Nanana












petang yang terik ,menyebabkan aku yang macam ala ala perempuan terakhir nie terkapai-kapai mencari di salah satu sudut yang tenang dan terasa sejuk .kalau nak sejuk lah aku nie mandi ais je lha jawapnye .tapi aku nie memang tak reti bersyukur betul ,dah sejuk nak panas ,panas nak sejuk .entah ape-ape .cubelah bukak pintu tu untuk sentiasa bersyukur . tak kira aku kat mane .tadi aku bahas "sukar mencary orang yang kita percaye :(". aku pun dah tak percaye siape-siape .susah sanad aku nak percaye .entah kenape .tapi aku cuba jawapannye ,adelah tewas !.ego terus bercampur tewas.aku bagy sepenuh kepercayaan aku ,kat diri aku sendry .bukan atau bagai .aku dah tak mau berhempit dengan kepercayean orang lain .tapi sebaliknye adelah, diri aku . mungkin tawar dengan sikap sedemikian maklum .tapi ape pun aku teruskan walaupun ade sedikit hamparan .cool tu penting !. aku tak pasti,sama ade aku percayekan kamu mahu pun tidak .tapi aku nak mintak maaf andai kau tersinggung dengan ape yang aku  nak cakap .itulah aku .akanlah aku nak bohong kalau aku percaye kau .tapi hakikat langsung tak . aku harap kau tak akan berpura-pura . jangan teruskan.aku dah cukup sakit ,kanan dan kiri bohong aku .tapi kali nie makan masa untuk semua tu .walaupun aku tahu kau jujur .tapi baru permulaan yang cukup tidak pasti .






Older Post | Newer Post