Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




senyum :(
Sunday, 5 June 2011 | 05:33 | 0 Nanana
   aku tetap salahkan diri aku .aku tak boleh jadi ape yang elmo nak .tapi aku rasa lebih baik berkawan dari bagai-bagai nie.cukup lha dengan elmo-elmo di luar sana .aku kuat ,aku ego ,semua ade kat aku tapi satu ,insyallah aku akan lebih baik akan datang .sejak dua menjak nie aku asyik malas nak story mory kat blog aku tak tahu lha nape ...aku tahu ,ape yang aku buat .aku dah cukup besar ,nak kata besar tak lha setakat 20 tu muda lagy bak kata elmo ! .aku diamkan saja lha .rasa beban yang aku tangung dah kurang ,cebab elmo dah macam tu .aku terime redha. aku tak pernah berdendam ! . tu janji aku kat elmo . hampir semua yang aku janji hampir lebur musnah atau lebih dikenali berderai .di hentian aku ini aku doakan dye lebih bahagia .memang terkenang gler lha pasal elmo.setahun lebih nie jawapnye .lepas nie aku akan selam diri aku . aku akan tanye laayk ke aku menemui cinta . macam-macam dugaan yang aku tempuhi sejak bertahun-tahun . berakhir lha kopi atau milo .tapi aku mintak satu je kalau kau baca jangan pernah jadikan perempuan lain macam aku .siksa ! .puas dan puas .senyum yang mampu aku ukir dalam diri .walaupun tak ikhlas . tapi aku mampu tersenyum . kau lha laki yang pertama jumpe mama aku .tapi itulah dugaan .sebagai manusia harus terime . lepas niey kalau siape-siape yang nak kenal dengan mama .kenal je . tanpa liliy mesti ok . kecewa tu mesti ade,bohong lha kalau tak ada.tapi huraikan lha supaya aku lebih faham elmo . 



Older Post | Newer Post