Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Thursday, 30 June 2011 | 05:13 | 0 Nanana
selamat petang ! 

sebelum memulakan perbicara dari hati ke haty ,dari mata ke mata .acehh.. senyum sudah ,senyum dengan penuh keikhlasan lha cyg ! OMG ! . sejak kebelakangan aku nie asyik lupa dengan ape yang aku lakukan ,aku pun tak tahu ape yang aku buat lha . macam pagi tady lupa bawak kunci g kedai .teruk betul aku nie . sampai macam tu sekali .cuba fikir cikit ,aku dah selalu g kedai macamnye lha aku boleh lupa dengan bende yang kecil macam tu .aduit .time nak bukak kedai pagy tady macam ape je ,aku pun tak tahu sedang mimpi ,aku nak aku bangun dari mimpi .terus tanpa menoleh kanan kiri .tapi kalau aku tak toleh ,kanan kiri ,mati pulak aku kat situ . aku tak mampu jaga hati orang atau bagai senang cerite tak pandai hargai orang . entah macamnye nak mula .pokoknye aku malas nak tahu benda yang remih nie . pulak tu telefon pulak rosak .lagi serabot lha otak aku .satu je yang aku fikir mama mesti call nie .ape nak bagitahu nie .....dalam otak dah simpan baik-baik ,cuma nak bagitahu telefon rosak !!!!!!!!!!. harap-harap mama tak marah lha .sejak kebelakang nie banyak yang serabut dengan diri aku nie .duit MELAYANG pagi-pagi buta lagi .tension aku di buatnye ,tanpa segan silu aku terus cari telefon baru .puas jugak, hari nie benda baru .harap-harap tak rosaklha  .



aku tak tahu nak bagitahu macamnye .tiap aku ratapi dye jadi macam-macam yang aku fikirkan . aku cuma nak dye tanye aku chat tak ? tu je yang aku nak .tiap detik dan saat aku menanti setiap pangilan yang diterime dan mesej masuk ! tu je yang aku tunggu-tunggu ,berminggu-minggu . aku nak dye dulu .sayang gler-gler kat aku bagai . aku nak semua tu .hadir . hadir dan ceriakan hidup aku .aku tak nak siape-siape ,nak dye sorang je . ingat kopi ke milo . aduh ,kuatnye . aku nak mesej atau call segan lha .tapi biar je lha .selagy bibir aku nie tak mula-mula lafaz nak call atau mesej .aku tak akan .tapi akan bila bibir aku mula terdetik . ok lha sampai sini je lha .byeee:(


















Older Post | Newer Post