Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




sakit tekak ,selsema, batuk :D
Wednesday, 29 June 2011 | 08:56 | 0 Nanana
SELAMAT MALAM  !
terdetik seketika terasa nak buat blog malam-malam buta nie . nak kata malam,tak lha jugak .tapi jam menunjukan pukul 10:46 . tapi masih awal lah tu bagi aku .dalam keadaan yang tak sehat niey aku asyik tidor lewat ape pe sebabnye ,nak tahu tak, macam-macam sakit-sakit ,yang datang ,dah satu ,satu .tapi aku redha je lha dalam hidup nie, ade liku-liku hidup, yang selalu di uji .aku tak pernah nak megalah ,niey baru sikit dari hidup aku ,aku tahu kadang-kadang aku lemah ,tu tuhan nak uji lebih cikit tu . aku jenis malas nak kongsi dengan kawan-kawan aku .lagy bff aku tu .tak nak serabotkan kepala otak dye .tibe-tibe tercerita pasal bff ,terlanjur aku cerite nie aku nak semua orang tahu ,aku dengan dye tak lebih tak kurang ,tu yang korang nak tahu sanadkan . aku dah bagitahu .seperti mana yang korang tahu ,ade terselit kat profil  fb aku tu pic dye ,satu yang aku nak bagitahu sebab ape aku selit muka dye ,aku cuma nak hargai dye ,seperti mana aku hargai bff aku dulu ,tu .. selebihnye teserah lha . dye banyak nasihat aku dan bagai-bagai lagy .kadang-kadang aku cuba tanye diri aku ape betul yang aku lakukan .tapi satu ,aku tetap sayang bbf tak lebih ,tu .


sakit mata :(

time tu aku biase je ,tapi tibe-tibe mata aku berair .bila aku jalan kaki g kedai dengan adik nampak je matahari yallah sampai aku cakap macam nie "aku cakap macam nie ,nie last ke aku boleh tengok dunia,aku usaha jugak untuk terus g farmasi di saat itu dengan keadaan orang yang paling bodoh di dunia ,cuma kau sempat cakap ,bila aku dah tak dapat tengok dunia ,satu pesan aku ,aku nak ADAM bahagia di sana ! aku di sini terseksa tak ape .satu senyum dye membuatkan aku kebahagian dunia akhirat !

pening kepala :(

dalam dua hary macam tu aku sakit kepala .mungkin cebab aku banyak berfikir dan tak perah abis .aku suruh adik ,beli panadol tapi bapak kedabaknye panadol tu ,paling segal aku nie ,sekali makan tersekat kat tekak ,mampos muntah bagai .kanan kiri pura-pura tengok .siap necklace aku (ala) yang burung hantu pun kena lha .aku gosak celah-celah dye .

kepit kuku :(

aku kusyuk lha kepit kuku kaki .tiba-tiba ,aku yang tak ade kerje nie terkepit entah ape yang bulat kat jari aku tu bagai .sampai hujung jari aku tu .aku tak ade kerje kot ,tu pasal lha aku buat kerje macam tu .dari pagy ,sampai 8 malam .macam-macam yang rawat aku .yani ,mak cik sebelah kedai tu ,abg kedai makan tu ,tq buat tut name yang ade tu .tak putus-putus tolong aku .tapi yang sebenarnye aku nak ADAM tolong .nak sanad !



diet :(

aku tak lha diet gler-gler .time aku bersama adam ,cube tanya dye bagai nak rak aku makan .siap berlawan siape kurus boleh dapat hadiah lagy .tapi berakhir bila aku buat satu pilihan yang aku beri masa akan kenal T_T . betul-betul menyesal tak sudah . aku pun tak tahu macamnye lha .tapi ade satu pic kat fb yang menunjukan mula-mula aku berat aku 50 .muncit gler .tapi sekarang aku dah 46 kurus lha sikit !.tapi aku tekak nak berat 40 .rasa boleh kut !

sakit tekak ,selsema ,batuk :(

aku kalau dah sakit nie lama baik .kalau makan ubat pun tak berkesan ,tu pasal aku malas nak makan ubat bagai .tapi lama -lama baik lha .terime je ape yang jady . 

nyawa ikan :( nie yang dah hari sabtu minggu lepas aku naik kereta dengan kawan serumah aku.dia berhentikan aku kat pintu masuk flat .dye main brek bagai ,aku kuar lha bukak pintu macam biase ,tibe -tibe kaki aku terkena tayar kereta ,asyik baik lha tak ade ape ,aku memang tak fikir ape ,kalau aku jadi macam tu pun aku terime .sebab aku suka sakitkan hati adam .bila aku sakitkan haty dye ,aku yang tak tenang . macam nie lha jadinye ,balik ngadu kat bear dengan keadaan teresak-esak dari mula sampai lha z .

11:46 lama jugak aku berblog nie .aku nak adam epy selalu ,walaupun tak bersama .bila dye call sabtu lepas aku epy gler .aku sedih lha .mungkin sebab rindu aku jadi macam ne kot .aku tahu bila aku cerite kat blog nie  adam tak suka ,tapi dengan cara macam nie aku nak sampaikan kat dye .kalau dye ade orang lain bagai pun ,aku nak orang tu terbaik untuk dye .lebih baik dan selalu buat adam epy . teringin nak macam dulu ,tapi ape boleh buat ....bila sakit dye tut mesti baik .doa dye berkesan .sekarang nie aku rindu ,time sakit aku dye doakan untuk aku .dye tanye aku ,paksa aku makan ubat bagai aku nak semua tu . tapi ..... aku bila tanya dye aku yang sedih balik .dye cakap kalau aku sedih je cary yang lebih dari dye ,sedangkan aku sayang cinta rindukan ADAM ! .akan aku nak mainkan perasaan orang lain .aku tak nak . aku nak dye je . biar pun berapa lama .aku tunggu . aku sakit sanad bila tunggu ,tapi itu yang aku nak sanad ,so aku yang bodoh nie kena lha terime .aku mintak maaf kalau-kalau ade yang tak berkena dengan ape yang aku ceritekan tapi itu lha isi hati aku yang tak seberape bagus ! .aku perlu tidor .besok kerje .aku harap hary esok lebih bermakne . :D





Older Post | Newer Post