Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




macam baru lahir :D
Thursday 16 June 2011 | 01:20 | 0 Nanana



awak layan saya macam baru lahir lha ,terime kasih sebab hadir depan saya.saya cukup hargai awak .time saya sakit awak layan saya macam baru lahir .best sanad . seribu makna awak buat macam tu .tak nak ade yang lain .ade awak, dah cukup . sekadar tu yang buat saya ,tersenyum pagi dan malam . insyaallah ....bila ada awak depan saya ,selagy saya hidup kat depan awak ,saya nak awak gelak besar yang paling penting !senyum awak tu . tak sama dengan orang lain . ketawa awak buat harapan baru demi saya .dengar je saya sakit ,berapa kali awak 3g berapa kali telefon .syok je .macam nie, nak sakit je lha boleh tak. ehe ..













































Older Post | Newer Post