Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




kanan dan kiri T_T
Friday, 10 June 2011 | 19:05 | 0 Nanana

salam ! di pagy hari .ceria bersamamu . beri laluan elmo-elmo liliy nak lalu dulu .senyum sampai ketelinge ok :P kalau tak juga ngade-ngadelah elmo liliy nie . curanglah ,jagalah kamu,sumpit kang :( baru ade bunyi ! .liliy megulat buat kerje tahu tak ,mesti elmo-elmo tak tahukan ,mesti atau sudah tentu . terase tergerak haty nak update sesuatu . di dalam keadaan yang tak berapa ramai, pada sabtu pagi nie , liliy dengan berduka cita nak update :( ayat yang tak boleh nak belahlah pulak .maklumlah orang dah tinggalkan sekolah dah berapa lame tak pasti atau tak ingat senang cerite .elmo ingat tak berapa lame liliy tinggalkan sekolah ,ingat tak ,kalau ingat liliy bagi elmo lima kupang .lima kupang .dua kali ulang je . tak ade yang ketiga ,kalau ketige tu jangan nak haraplah nak bagi betul tak T_T. gambar ape tu rainbows tahu tak ,tertibe terfikir kenape liliy, tiba-tiba pilih tu ,macamnyelah dia gabungkan warna tu ,sedangkan semuanye berbeza .tapi kerna sefahaman jadi mereka bergabung tapi mampu ke liliy jadi macam tu sedangkan liliy je yang mampu tapi mereka mampu .tak sama ok ,ade yang mampu ade yang tak . kanan dan kiri ade saja cabaran yang perlu kita lalui .tapi mampu ke dalam keadaan yang teresak-esak atau dalam keadaan jalan yang sesak . wakakkakaka. 


kanan dan kiri yang aku tak pasti .aku takot kena tipu .takot yang kedua kali .kalau jujur sanad pun susah .pura-pura pun susah .buntulah sekarang nie .rase nak belah jauh-jauh . biar aku, dengan macam nie sekadar teman bak kata kawan-kawan .tak ade lha humpp .kanan dan kiri pun tak pasti semua dah aku tak percaya . biar jelah .kalau kawan ok cikit :( sebab kalau tipu tak terasa sanadlah . tak suka asyik kena tipu .entah apelah kalau ,aku dapat ape ,entah dengan cara menipu .susah asyik menipu .harap jangan kau tipu liliy .biar orang tipu kita ,jangan kita tipu orang. . 







Older Post | Newer Post