Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




EMOSI:D
Thursday, 9 June 2011 | 01:18 | 0 Nanana
    semalam aku dapat im dari mamat nie (memang tak kenal sungguh ) tibe-tibe im cakap bahase kesat !. ok kat sini aku nak bagitahu kat elmo-elmo fb atau blog .aku memang tak minat nak layan sanad im-im mamat-mamat yang aku tak kenal .aku dah biasa dengan cara macam tu . aku tahu mamat semalam dah banyak kali im tapi satu ape pun aku tak layan .just tengok je ape yang dye tulis kat im .tak tergerak pun aku nak im dengan orang macam tu !. entah aku nie susah cikit nak im . bak kata orang jenis tak melayan sanad !kecuali member-member yang betul, aku aku kenal  . kalau tak percaya trylah duduk seharian dengan aku . aku bukak fb aku ,ade tak aku layan .ramai yang cakap aku sombong lha bagailah .tapi bagi aku ,itu cara aku .tak tahu ,nak mula dari  mane, macamnye .mungkin aku ade sebab..ade baiknye jugak bila aku tak layan .semalam ex mamat tu ,terus im aku entah macam ape entah .tapi tak kisahlah . aku dah terbiase .tajuk aku tu emosi .aku memang cepat naik marah dengan bagai .pulak semalam sakit perut ,sakit pinggang, pulak tu ,buat hal, kat aku .aku jenis redah dan tak boleh sabar dengan tindak balas. tapi dengan .kadang-kadang aku tertanye -tanye kenape aku ,(tak layak ke aku bahagia atau epy ) bila epy je ,ade je yang tak kena . 

im lagy emosi dah tak tahan, mybe bagi dye orang biase .tapi bagi aku luar biase. bahagia yang di lemparkan .pulanglah ,tapi aku nak pulang macamnye sampailah( aku dah bengang ),aku cakap macam nie ,kalau kau nak aku bahagia sanad ,ok tak ape! aku boleh ,tapi kalau aku tak bahagia ,jage kau. aku cari balik siape yang im .tak ade hak langsung atau kau  tuhan, ke nak tentukan aku bahagia ke tak .aku tahu ape yang aku buat .aku nak rehat dari semua nie . 


Older Post | Newer Post