Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




xcdent di lembah jasar :D
Monday 30 May 2011 | 22:26 | 0 Nanana
                      salam ......
lepas tutup kedai macam biase sahabat baik liliy lha yang tu ,tu . tahu tak yanie tu hantar lha liliy tiba-tiba masuk satu simpang lembah jasar ade kereta berhenti dan orang-orang berpusu-pusu menuju tempat kejadian itu . liliy berbisik di hati kecil dan memberi tahu yanie mungkin ade orang xcdent kot atau ade orang meninggal .lalu je liliy kat situ !




mamat : adik ko xcdent 


liliy : ye ke ? betul ke ? iwan ke ? 


mamat : tengok lha 


liliy : loncat terus dary motor yanie ala ala selamatkan hero dye 


liliy terus lemparkan muka kat adik liliy ! niey iwan kau, boleh tak jangan selalu susahkan orang atau selalu buat orang keliling kau menangis along selalu pesan kat ko,ko ingat tak !


along :bawak motor tu dah macam pelesik along tengok?
along: tak ade yang laju lagi ke ?

dye seorang adik yang cukup hormat bila liliy marah dye ,dye seorang yang boleh terime ape jua cara liliy ! 
tapi ade bunyi-bunyi sumbang malam tadi , 



 * dengar cerite nak jumpe gf atau senang cerite kekasih hatinye  !
 * bawak laju !

bagi liliy ,lantak lha nak cakap ape pun .mulut orang kita bukan boleh tutup .jadikan benda yang lepas tauladan bukan sempadan .lepas niey along nak tengok kau berubah . jadilah yang lebih baik dan sentiasa orang hargai bila mereka-mereka bercerite pasal kamu . mudah-mudahan cepat sembuh ! . niey fotonye yang sempat ambil dalam kabur-kabur !



kaki dye kat bawah motor .punyelah ramai yang jeguk-jeguk satu pun ,tak pernah nak tolong .aku tak suke ,bila family aku kena macam tu .sebab tak kena kat batang hidung sendiri tu yang tengok je ! . tapi benar-benar megajar erti kawan malam tu .time kita jatuh tak ade sorang pun, yang sanggup tolong .tapi bila bergembira atau ketawa ade je  .lepas niey  kau akan rasa atau tahu erti seorang teman . terus aku menuju ke hospital ,dengan selamba tak pakai helmet.bak kata aku ,tak ape lha aku kuat ! bukan aku yang kuat ,kepala aku yang kuat ! aku punye gelak dengan yanie ,time tu polis lalu ,aku buat bodoh je !.yanie kawan kau niey memang degil sanadkan ! :P .

berhaty-hatylah di jalan raya . ingat orang tersayang OK ! :( :(

BYE -BYE jam menunjukan PUKUL 1.25 .MULA SUDAH BZ kat KEDAI LHA LHA LILIY .JUME LAGY BESOK !





Older Post | Newer Post