Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




Saturday 28 May 2011 | 22:09 | 0 Nanana
                              salam.....
aku bukan, ada lha aku .jangan kau sentuh luka aku . andai aku boleh megundur dari langkah ku ,pasti akan ku pilih teman seperti,mu . tidak lha aku menjadi sebahagian dari hidup mu ... andai ku tahu ade penyiksaan dari nota kecil ku ,akan ku sentuh dan terus di bayang-bayang yang tak pasti setiap detik ,saat ,dan minit ,aku seperti  elmo yang aku minati tetapi, tidak dapat di miliki .selagi ku mengharap ape yang tak pasti ,akan ku diam .lebih baik berdiam dari berkata-kata .hadirnya sayap kiri ,yang tidak seberapa aku, sangkakan hadir, merawat luka ku.pada mulanya aku tidak akan gabungkan sayap kanan ku ,disebab takdir aku mula ,melembutkan diri ku untuk jadikan diri ku dari, sayap kanan .sayap kiri ku ini, selalu bagy dorangan yang tak henti-henti .tq sebab faham sayap kanan .






Berikan aku mulutMU yang penuh dengan kata-kata kebijaksanaanMU dan pemberi semangat, sehingga aku dapat mendukungnya setiap hari, dan aku dapat tersenyum padanya setiap pagi.





Older Post | Newer Post