Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




capital F
Friday, 20 May 2011 | 19:18 | 0 Nanana
                       tak tahu lha nak mula macamnye .tapi sanad epy cbb ade yang faham liliy . tq hadir dalam hidup walau pown sekadar bla ,bla ,bla,bla..tu hanya f yang tahu . cume kat sini tolong sanad2 jangan hilangkan kepercayaan liliy kat f . tolong lha ,tolong jangan pernah..tapi liliy epy cbb ade je yang ambil berat time liliy perlukan semua tu .kadang-kadangg liliy terfikir ,boley ke liliy berkawan dengan f .dah lha ,layak ke ? liliy memang tak boley jadi ape yang f nak .cuma liliy pada mula2 tak beria-ria tapi tengok f usaha lebih sanad sampai ape yang liliy suke atau tak pown boley tahu .tu lha ,siape suruh tilik lebih2 kan dahh kena ..time tu memang nak jatuh sorang2 tahu tak ,tapi bila adenye f  banyak lha dye ubah positif tu lebih .siap dye kata lepas niey bila ade masalah jangan lupe bagitahu  dye . biar sama rasa . terharu giler kod .dah lame giler tak rase macam niey cebab bff berubah .tapi tak nak sentuh banyak-banyak sebab f tak suke tengok liliy sedih :D

    nak jadi macam niey bila susah bersama .tak mahu sorang2 dah.rasa macam nak mati je .sweet je budak2 tu . tengok lha ,nak jugak tolong makbulkan ape yang liliy nak f . ehe . ade2 je lha liliy niey humpp . tapi harap selamanye . tak main2 . tahu ramai yang nak f .liliy cuma nak berteman je .tak lebih betul tak .kalau haty f tak tahu lha .liliy tak ade hal lha .liliy ok . perlu masa . masa tu memang menentukan segalanye ..
  • ~~BAnGUN LaH SaHAbAt~~
  • BAnGuN LAh SaHAbat....
  • DisiNI SunYi TanPA KeHadIRan MU...
  • JanGAn Kau TerUs MeMbisU Kaku...
  • MaNA GuRauAn Mu...
  • MAna CeLotEh Mu...
  • liliy Rindu...
  • RinDu Akan TazKIraH mu...
  • BAnGuN LAh SaHAbat....
  • PerJAlanAn Hidup Ini MasiH paNjang...
  • MAsih BanYAk UjiAn YAng Harus diLaLui..
  • JanGAn BIarKan Kan LanGKAh-LanGKah Mu Kaku...
  • JAnGAn TErUs MeRAsa TeWAs...
  • BAnGuN LAh SaHAbat....
  • TerBayanG MemOri SeMaLAm...
  • TerLiPaT keMas Di KoTak PemikIraN Ku....
  • BanYAk Yang TerCipTa...
  • TiDak Kah Kau Mahu bErSaMA liliy Lagi...
  • MeNeRoKai PaRJalaNaN Hidup Ini..
  • BAnGuN LAh SaHAbat....
  • Doa liliy Tak HeNti-HeNti...
  • MoGa Esok aDA SiNar Untuk kiTa BerSaMA Lagi...
  • JAnGan Kau TerUs KakU DiSaNa SaHAbAt..
  • BAnGuN LAh SaHAbat....
  • KAN ku HiAsi PerJalaNAn Ini DENGAn Erti Kasih SeoRang SaHaBAt...
  • DiSiNi KAmi terUs MeNanTi....
  • MeNanti Dan Terus MeNanti....
  • Kan Ku TunGgu KhabAr BerITa Mu....
  • SeMoGa DiRi Kau Dalam RAHmaTNya...
  • AmiN...


Older Post | Newer Post