Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




BFF :D
Monday 30 May 2011 | 05:49 | 0 Nanana
              salam .................
niey pura-pura nak jadi bbf(!)
aku cukup hormat kawan-kawan fb aku niey .tapi aku nak ,mintak maaf  ! sebab aku tak suka ,kalau kau ambil tahu pasal lha lha liliy . baru im kat fb kau dah nk jadi bbf fikir lha cikit .pulak tu ,tanye aku ape kes kau dengan tutttttt... aku punye lha tak suka dengan orang yang tanya life aku .kalau ko nak tahu ko tanye ade lha ,entah lha ,ape-ape lha .tak nak bagytahu .di kala senja yang berlabuh ,aku cipta ilham untuk berblog-blog .di dalam keadaan yang tak seberapa ada castomer membuatkan aku, bertambah-tambah berbloglah jawapnye. ye ke  ,tak mudah je, ye lha . aku cukup tak suka.lepas niey tak payah nak ambil tahu sanad .aku kalau nak cari bff tak payah orang offer diri bagai . aku tahu yang mana buruk . kau bekas pelajar bla.bla.bla.pulak tu pernah berkawan dengan tuttttttt.ingat aku gila ke bodoh ..jangan nak berbagai-bagai sanad, sebab aku dah ade teman yang boley jadi bff aku .kau  nak isi borang jady bff aku .aku akan jawap borang tu, dah abis lha abg .maaf .jangan mudah megatakan ye .sebab aku bukan lha yang selalu suke ye . hahahahhahahahhaha.
dia niey ye lha bbf aku(!)
aku bila tengok air tenang sanad .tapi mampu ke aku selamanye tenang .tapi aku jadi takot bila bff aku hampir maut di bawa harus air . tapi aku sanad-sanad terime kasih sebab adenye yang maha kuasa telah selamatkan dye .dye tunjuk pic tu ,tapi aku tak mahu lha tunjuk .tu antara aku dan bff aku . harap selamanye kita berkawan .macam air yang selalu megalir . tak pernah jemu .dan terus megalir.aku tak nak jadi yang - yang lepas .bila aku dah bagun aku terus kehadapan dan maju dengan cara aku .dengan adenye bff aku ,aku akan sentiasa jadi yang terbaik untuk kau yang cute dan molek :P.insyallah bila adanye aku kat atas dunianye aku akan sentiasa mengembirakan kau . tapi kau mesti tertanye-tanye siapekah geragan yang aku cakapkan nanty last-last aku bagitahu lha .ok lha sampai sini saja .kedai liliy niey menunjukan jam 8.48 .ramai pulak budak-budak sekolah .aku terpaksa berhenti dan berakhir .yang atas tu biar lha rahsia . dato siti .bye semua muah <3<3<3


Older Post | Newer Post