Liliz Sulaiman :)
Assalamualaikum !




Travel this

Entry About


Message




AKU ATAU DIA :D
Thursday, 26 May 2011 | 19:50 | 0 Nanana
                                            salam ....
pagi-pagi dengan muka comot dan terkedut-kedut atau terpiga-piga mencari tuala yang tersidai di luar T_T . kalau boleh ,liliy nak ade bibik .ape liliy nak semua dah siap tak payah lha susah-susah mencari dan terus merugut dengan muka sepuluh sen . lepas tu mandi ,siap terkenang-kenang tuttttttt....nak tahu ke ,tak perlu bagitahu tentu-tentu dah tahu , tak penting buat sekarang . lepas tu baru je berape langkah, tak sampai dan  5 kilometer kod ade orang tumpangkan liliy .hish untung giler liliy ,tak lha letih .kalaulah ade bf kan ,kan,kan , bagus duk ambil duk hantar . best ! . tapi tak boleh mengharap .sebab bila liliy mengharap satu pun tak pernah hadir atau pun dapat.bukak kedai je ,terus tersenyum kambing nanti orang cakap giler pulak.semalam nak manja-manja .semalam jari hantu liliy berdarah start darah dari pukul 1 hingga pukul 8 .macam -macam cara liliy buat tapi satu pun tak berkesan . langkah pertama yanie sanggup pergi ambil minyak gamat kat tempat kerje.langkah kedua mak cik tu bagy kat liliy losyen entah enti kuman . langkah ketiga bagi air garam tapi tak berhenti jugak lha .last sekali pakailah plaster .tq buat kalian .liliy nak manja-manja boleh tak .liliy suka sakit sebab ramai yang ambil berat .


tq buat yang melakar lukisan yang buat liliy tersenyum pagi-pagi buta niey .. tentu semua nak tahu .masih di rahsiakan lagi . kawan je lha jangan fikir lain .
* liliy ,cb jgn pk kn ngatif ,jgn ltk kn pershbtan kte taruhan utk prkra y liliy x dpt trima pn xpe
*mulakan pg ini dgn ceria dn penuh smgt spt mekarnya bunga lili d awal pagi =)
*liliy ,x suh pn liliy berubah ,tp nk liliy sntiasa dlm keadaan tenang dn cool ble  hdpi plbagi mslh mnimpa utk hsilkan kptusan yg seimbg eh,..
selalu bagi semnagat kat liliy tq  ........ liliy akan ikot .kita kawankan . !!!
dah berape hari liliy kuat tapi hati liliy rapuh sebab hampa allah tu tak pernah nak ceittttttttttttttttt....maaf kalau itu ... terime ok :P



Older Post | Newer Post